SHIA STUDIES ... شیعه شناسی

دائرة المعارف کوچک شیعه

SHIA STUDIES ... شیعه شناسی

دائرة المعارف کوچک شیعه

SHIA STUDIES ... شیعه شناسی

سلام بر علی اکبر حسین

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ

 

گمان مدار که گفتم برو، دل از تو بریدم 
نفس شمرده زدم همرهت پیاده دویدم


محاسنم به کف دست بود و اشک به چشمم
گهی به خاک فتادم گهی ز جای پریدم


دلم به پیش تو، جان در قفات، دیده به قامت
خدای داند و دل شاهد است من چه کشیدم


دو چشم خود بگشا و سؤال کن که بگویم
ز خیمه تا سر نعش تو من چگونه رسیدم


ز اشک دیده لبم تر شد آن زمان که به خیمه
زبان خشک تو را در دهان خویش مکیدم


نه تیغ شمر مرا می کشد نه نیزه خولی
زمانه کشت مرا لحظه ای که داغ تو دیدم


هنوز العطشت می زد آتشم که زمیدان
صدای یا ابتای تو را دوباره شنیدم


سزد به غربت من هر جوان و پیر بگرید
که شد بخون جوانم خضاب موی سفیدم


کنار کشتۀ تو با خدا معامله کردم
نجات خلق جهان را به خونبهایت خریدم


بگو به نظم جهان سوز «میثم» این سخن از من
که دست از همه شستم رضای دوست خریدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۹
سید رضی آل غفور

حضرت علی اکبر(ع)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی